Käsityöt ovat hyvästä


Kyllähän kaikki käsitöiden tekijät ovat tämän tienneet aina, mutta ihanaa, että mediassakin aina silloin tällöin raportoidaan käsitöiden tekemisen positiivisista vaikutuksista. Minua haastateltiin aiheesta entisen työnantajani henkilöstölehteen jo vuonna 2007. Pakkohan jutusta oli napata kuva arkistoihin, kun kerran lehti löytyi muuton yhteydessä.
Henkilöstölehden haastattelussa
Onneksi löytyy ihan virallisempaakin juttua aiheesta:

Itse olen havainnut, että kaikki käsityöt, mutta etenkin neulominen, rauhoittavat minua, jos muuten on menossa kiireinen vaihe. Tylsistyn myös nopeasti enkä jaksa odottaa kovin kauaa, jos minulla ei ole mitään tekemistä, joten monesti neulontatyö käsilaukussa on todellakin tullut tarpeeseen. Ja esimerkiksi normaalisti minulla on surkea muisti lukujen suhteen, mutta olen neulonut muutamissa firman tiedotustilaisuuksissa, joissa on käsitelty talouslukuja ja muistanut ihan ihmeellisiäkin numeroita täsmällisesti viikonkin päästä! Eikä kyllä yhtään haittaa se, että kaiken tämän hyvän lisäksi saa vielä aikaiseksi kaikenlaista kivaa! :)

Olen todellakin sitä mieltä, että käsityöt ovat hyvästä!

Sain tänään töistä ruusun Naistenpäivän kunniaksi ja kerrankin löytyi käyttöä itsepuhaltamalleni ruusuvaasille (joka vilahtaa myös tuossa ylemmässä kuvassa). Hyvää Naistenpäivää kaikille!

Naistenpäivän ruusu

Tämä kirjoitus on osa Bloggaajan haaste 31:stä eli maaliskuun blogipostaukseni numero 6/31.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s